Дерево страниц

Начните с добавления страниц в пространство. Создать страницу.

Перейти к концу метаданных
Переход к началу метаданных


Додаток "Help Desk" створений для полегшення взаємодії з клієнтом, також є можливість слідкувати за ходом виконання запитів

В цьому додатку є можливість перегляду документації - яка пов'язана з електронною чергою.

Початок роботи

Для початку роботи необхідно перейти на офіційний сайт компанії Qlogic після цього виконати перехід до самого додатку  "Help Desk".
Використовуючи логін і пароль який вам видав адміністратор, необхідно виконати вхід до особистого кабінету.


Кабінет клієнта

В особистому кабінеті існує можливість створювати різноманітні типи запитів, слідкувати за їх виконанням, переглядати вже виконані запити,  документацію, вести пошук необхідної інформації.
Далі буде відкладений структурний опис і можливості особистого кабінету.

Види запитів

Існують два типи запитів, "Програмні" та запити пов'язані з "Обладнанням"

  • Програмні - Запити пов'язані з налаштуванням програмної частини електронної черги
    • Технічна підтримка
    • Адміністрування
    • Запропонувати нову функцію
    • Запропонувати покращеня
    • Повідомити про помилку
    • Ліцензування
    • Інше питання
  • Обладнання - Запити пов'язані з обладнанням
    • Технічна підтримка
    • Інше питання

Як залишити запит

Для того щоб залишити запит, необхідно обрати один із розділів, клацнути на ньому, після цього буде виконаний перехід до вікна опису.
У вікні опису  задати "назву запиту", викласти основне питання, за необхідності існує можливість прикріпити фото, документ, тощо.

Після заповнення необхідних полів необхідно натиснути "Створити" для збереження запиту і "Відміна" для того щоб відмінити створення запиту.

При створенні запиту, рекомендовано керуватися принципом, один запит - "одне питання, одна проблема".

Максимальний розмір файлу який можна прив'язати до запиту становить 5mb.



Після створення запису буде виконаний перехід до вікна перегляду. В верхній-центральній частині буде назва запиту і його статус, також запиту буде присвоєний номер, наприклад "QSHD-63" у вікні присутні стандартні інструменти редагування.

Перегляд стану запитів

Для перегляду, в лівій верхній частині вікна необхідно натиснути "Запити" буде виконаний перехід до списку запитів, список відображаємих запитів залежить від налаштування фільтрів, існує можливість пошуку за ключовими словами.

Обліковий запис

Для налаштування облікового запису, зміни пароля тощо - необхідно в правій-верхній частині екрану натиснути на  і обрати для налаштування "Профіль"

Буде виконано перехід до сторінки перегляду профілю

Редагування профілю

Для редагування профілю необхідно натиснути на "Редактировать" чи "Редактировать Ваш профиль", після натискання, відбудеться перехід до редагування та з'явиться можливість змінити наступні данні

  • Ім'я - ПІБ користовача
  • Мову - мова інтерфейсу
  • Часову зону - часова зона користувача
  • Аватар - логотип або фотографія користувача

Зміна паролю

Для зміни паролю необхідно натиснути на "Змінити пароль", після натискання, відобразиться форма для зміни пароль

Далі необхідно вказати існуючий пароль, так новий пароль та підтвердження нового паролю

Центр підтримки - пошук по сайту

Для спрощення взаємодії з сайтом існує центр підтримки,  в лівій верхній частині меню "Центр подержки"

При переході в це меню - зявляеться поле пошуку, в цьому полі є можливість вводу тексту і пошуку за ключовими словами, також відображаються популярні сторінки.
Для початку пошуку необхідно вести обране слово - доступні сторінки відобразяться у вигляді списку під полем вводу.